PIENIĄDZE W PRACY

Klient: Deutsche Bank Polska S.A.

Branża: Bankowość i finanse

Kategoria: Kampania PURLON

Zakres działań: koncepcja, kreacja graficzna, wydruk, dystrybucja, przygotowanie personalizowanej strony www, raportowanie, tworzenie wizerunku firmy

Realizacja: 2015 rok

Celem kampanii było zapoznanie klientów banku z ofertą renomowanych funduszy inwestycyjnych. W przesyłce directmail wykorzystany został motyw banknotów jako element ruchomy przykuwający uwagę i angażujący klienta w akcję. W treści listu wyeksponowaliśmy personalizowany adres strony internetowej z indywidualnym hasłem dostępu na stronę. Całość przesyłki wysyłana została w eleganckiej kopercie z tłoczonym logotypem banku. Element ruchomy w kształcie banknotów wykorzystano także na stronie internetowej. Wszystkie elementy kampanii były ze sobą spójne, a kolorystyka przesyłki i strony www utrzymana w granatowych barwach banku. Integracja kilku elementów marketingu bezpośredniego zdecydowanie zwiększa response rate z kampanii.

Podziel się: Google+Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedIn