PURLON – Usługa na miarę jutra

Klient: EDC Expert – kampania własna

Branża: Marketing i reklama

Kategoria: Kampania PURLON

Zakres działań: koncepcja, kreacja graficzna, personalizacja, produkcja, dystrybucja

Realizacja: 2014 rok

Kilkuetapowa kampania marketingowa PURLON zawierała dwie kreatywne przesyłki directmail. Pierwsza, z doklejonym futrem i wysztancowanym kołem zaintrygowała odbiorcę do przejścia na personalizowaną stronę internetową z formularzem kontaktowym. Druga to „magiczna kartka” z podziękowaniem za odwiedzenie strony. Klasyczna koperta została zastąpiona przezroczystym woreczkiem foliowym, przez który widoczne były dane adresowe. Ciekawy, inny niż wszystkie pomysł na realizacje kampanii multikanałowej odniósł duży sukces, przewyższając znacząco oczekiwany wynik z kampanii.

 

Podziel się: Google+Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedIn