Szum morza w kopercie
Klient: Comarch S.A.
Branża: Informatyczna
Kategoria: Directmail
Zakres działań: koncepcja, kreacja graficzna, druk, dystrybucja
Realizacja: 2015 rok
Zaprojektowana przez EDC przesyłka directmail angażuje zmysł dotyku, wzroku, a także słuch odbiorcy. Szum morza, dźwięki natury, który można usłyszeć po otwarciu przesyłki, skutecznie przenoszą słuchacza w letni, relaksacyjny nastrój. Organizowane przez markę Comarch szkolenie miało wprowadzić odbiorcę w podobny nastrój. Odpowiednio zaplanowana produkcja, optymalizacja procesów informatycznych w firmie pozwala zaoszczędzić czas i wykorzystać go na odpoczynek. Grafika przedstawiająca wakacje, plaże, morze, odpowiednie copy oraz zdrapka, pod która znajdował się link do szkolenia skutecznie przyciągnęły uwagę odbiorcy. Ilość uczestników szkolenia po przeprowadzonej kampanii directmail znacznie przewyższyła oczekiwania klienta. Od tamtej pory zrealizowaliśmy razem kolejne akcje.

