Direct mailing – na czym polega kampania mailingowa?

23
Direct mailing - na czym polega kampania mailingowa? Ogólna dostępność Internetu oraz szeroki wachlarz możliwości, jakie daje, czyni to medium niezwykle popularnym narzędziem w rękach marketingowców. Jednocześnie nadmiar komunikatów, jakie docierają do nas za pośrednictwem sieci, sprawia, że większość z nich staramy się ignorować. Nie pozostaje to bez wpływu na skuteczność kampanii. Jak zatem wyróżnić się na tle konkurencji, dotrzeć do potencjalnych odbiorców, pozostać zauważonym i na trwałe zapisać się w ich świadomości? Czytaj dalej →

Marketing filmowy – jak to działa? Personalizowane video w EDC Expert

edc film
Firmy, które chcą zaznaczyć swoją obecność na rynku, coraz częściej do promocji swoich usług i produktów wykorzystują marketing filmowy. Okazuje się bowiem, że video tworzone na potrzeby marketingu ma znacznie lepszy odbiór niż inne kanały komunikacji. Statystyki pokazują, że obecność materiału video zwiększa aktywność użytkowników. Czytaj dalej →

Projektowanie graficzne opakowań w EDC

opakowania EDC
Projektowanie graficzne opakowań wymaga wiedzy i doświadczenia. Od twórców oczekuje się kreatywności i nieszablonowego podejścia. Projekt graficzny opakowania musi być przemyślany, oryginalny, budzić dobre skojarzenia i na długo zapadać w pamięć tym, którzy będą mieli z danym opakowaniem do czynienia. W EDC Expert rozumiemy rolę, jaką odgrywa perfekcyjnie przygotowana grafika i wzór opakowania. Czytaj dalej →

Narzędzia marketingowe – jakie wykorzystują eksperci?

narzedzia marketingu bezpośredniego
Narzędzia marketingowe - jakie wykorzystują eksperci? By wypromować produkt lub usługę firmy potrzeba spójnej strategii marketingowej. W jej realizacji przydatne okazują się narzędzia marketingowe, czyli rozwiązania mające na celu wsparcie i uproszczenie podejmowanych działań. W zależności od obszaru działania, zastosowanie znajdują różne narzędzia marketingowe. Czytaj dalej →

Marketing sensoryczny – na czym polega?

sensor
Marketing sensoryczny - co to jest i na czym polega? Marketing sensoryczny nie jest zjawiskiem nowym. Już starożytni kupcy arabscy wiedzieli, że klient, którego poczęstuje się aromatyczną kawą, chętniej i drożej kupi prezentowane produkty. Kilkusetletnie doświadczenia handlowców zostały po prostu dziś zebrane, zdefiniowane i uporządkowane. Co to jest marketing sensoryczny? Czytaj dalej →

Koperty z nadrukiem dla Twojej firmy

koperty z nadrukiem
Pewnie zdajesz sobie sprawę, że wszystko, co robisz, wpływa na odbiór Twojego przedsiębiorstwa. To, jak jesteś postrzegany na zewnątrz, przekłada się na zainteresowanie Twoją firmą. Z pozoru nieznaczące, prozaiczne czynności (jak np. wysyłka korespondencji), mogą skutkować zwiększeniem sprzedaży. Co Ci dają koperty firmowe? Czytaj dalej →