Projektowanie graficzne opakowań w EDC

opakowania EDC
Projektowanie graficzne opakowań wymaga wiedzy i doświadczenia. Od twórców oczekuje się kreatywności i nieszablonowego podejścia. Projekt graficzny opakowania musi być przemyślany, oryginalny, budzić dobre skojarzenia i na długo zapadać w pamięć tym, którzy będą mieli z danym opakowaniem do czynienia. W EDC Expert rozumiemy rolę, jaką odgrywa perfekcyjnie przygotowana grafika i wzór opakowania. Czytaj dalej →

Narzędzia marketingowe – jakie wykorzystują eksperci?

narzedzia marketingu bezpośredniego
Narzędzia marketingowe - jakie wykorzystują eksperci? By wypromować produkt lub usługę firmy potrzeba spójnej strategii marketingowej. W jej realizacji przydatne okazują się narzędzia marketingowe, czyli rozwiązania mające na celu wsparcie i uproszczenie podejmowanych działań. W zależności od obszaru działania, zastosowanie znajdują różne narzędzia marketingowe. Czytaj dalej →

Marketing sensoryczny – na czym polega?

sensor
Marketing sensoryczny - co to jest i na czym polega? Marketing sensoryczny nie jest zjawiskiem nowym. Już starożytni kupcy arabscy wiedzieli, że klient, którego poczęstuje się aromatyczną kawą, chętniej i drożej kupi prezentowane produkty. Kilkusetletnie doświadczenia handlowców zostały po prostu dziś zebrane, zdefiniowane i uporządkowane. Co to jest marketing sensoryczny? Czytaj dalej →

Koperty z nadrukiem dla Twojej firmy

koperty z nadrukiem
Pewnie zdajesz sobie sprawę, że wszystko, co robisz, wpływa na odbiór Twojego przedsiębiorstwa. To, jak jesteś postrzegany na zewnątrz, przekłada się na zainteresowanie Twoją firmą. Z pozoru nieznaczące, prozaiczne czynności (jak np. wysyłka korespondencji), mogą skutkować zwiększeniem sprzedaży. Co Ci dają koperty firmowe? Czytaj dalej →

Druk i personalizacja zdrapek

zdrapka
Jeszcze do niedawna mało kto słyszał o personalizacji zdrapek. Obecnie tę formę uznaje się za jeden z najbardziej innowacyjnych, a przy tym niezwykle skutecznych sposobów dotarcia do klientów. Personalizowane zdrapki to profesjonalne narzędzie marketingowe, pozwalające na zwiększenie sprzedaży. Czy nie na tym Ci zależy? Po co komu zdrapki? Zdrapki w Polsce obecne są od 20 lat. Mówi się, że to one królują w grach losowych. Za co je kochamy? Czytaj dalej →

Druk personalizowany – wszystko to, czego potrzebujesz

marketing d 02 04
W dobie Internetu, gdzie zewsząd bombardowani jesteśmy różnymi informacjami, mniej lub bardziej perswazyjnymi przekazami, coraz trudniej zwrócić naszą uwagę, a tym bardziej zjednać sobie nasze zaufanie. Nie oznacza to wcale, że nie ma sposobów na zdobycie nowych konsumentów. Jednym z nich jest druk personalizowany. Pozwala on dotrzeć jednocześnie do dużego grona klientów, a zarazem do każdego z nich indywidualnie. Czytaj dalej →