Aktualności

 

Recepta na skuteczną kampanię multikanałową – case study Euler Hermes

Większość firm w swojej strategii stosuje działania oparte na różnych kanałach komunikacji, ale z różnych przyczyn nie są one pociągające dla odbiorców. Co powinniśmy dać konsumentowi, aby go zaangażować w nasz komunikat? Doświadczenie. Każdy komunikat, jaki odbieramy, jest dla nas pewnym doświadczaniem, na podstawie którego tworzymy obraz marki i dokładnie pod tym hasłem sortujemy go w naszych głowach. Dlatego tak ważne jest, aby przede wszystkim pierwsze (ale i każde następne) zetknięcie potencjalnego klienta z marką dostarczyło odbiorcy pozytywnych emocji i tym samym zachęciło go do interakcji z brandem.

Celem każdej kampanii wykorzystującej wiele kanałów komunikacji powinno być skupienie się na tych najbardziej efektywnych i dotarcie z przekazem do wybranych osób. Naszym przepisem na skuteczną kampanię multikanałową jest personalizacja przekazu oraz połączenie odpowiednich dróg dotarcia z komunikatem, które dostarczą odbiorcy pozytywnych doznań – połączenie tradycyjnej komunikacji papierowej direct mail z nowoczesną technologią personalizowanego wideo i personalizowanych stron internetowych.

Nasza oferta daje możliwość integracji oraz personalizacji pięciu kanałów komunikacji, co pozwala dotrzeć do odbiorców różnymi kanałami marketingowymi i zbudować ich zaangażowanie. Jest połączeniem narzędzi marketingu bezpośredniego w jednej usłudze – przesyłki direct mail, strony internetowej, wideo, e-maila oraz SMS-a.

Każda kampania jest indywidualnie projektowana w taki sposób, aby jej odbiorca poczuł się wyróżniony i doceniony przez markę. Klient sam decyduje, jakie media wykorzysta w swojej kampanii. Największą skuteczność zapewnia przesyłka papierowa direct mail oraz personalizowane wideo wraz z personalizowaną stroną internetową (pURL). Media elektroniczne, tj. e-mail czy SMS, są wykorzystane jako kanały wspierające komunikację.

Dlaczego przesyłka papierowa jest najbardziej skuteczna? Papier umożliwia odbiorcy nawiązanie rzeczywistego (fizycznego) kontaktu z marką – badania Millward Brown pokazują, że „namacalne” formy reklamy o wiele silniej oddziałują na zmysły człowieka i na dłużej zapadają w pamięć niż elementy wirtualne. Kiedy konsument dostaje przesyłkę, dotyka ją, jego mózg odbiera silne bodźce emocjonalne, co zwiększa zapamiętywalność marki i produktu[1]. Dodatkowo możemy wzbogacić formę papierową o elementy pobudzające inne zmysły, np.: o lakiery zapachowe lub próbki produktów. Trzeba pamiętać, aby taka przesyłka była odpowiednio zaprojektowana i miała jasny przekaz dla odbiorcy – im krótsza i bardziej precyzyjna komunikacja, tym wyższa konwersja z takiej kampanii.

Badania Biblioteki Narodowej z 2015 r. dotyczące czytelnictwa w Polsce pokazują, że 19 milionów Polaków nie miało w ostatnim roku w rękach ani jednej książki, a ponad 6,2 miliona znajduje się poza kulturą pisma[2]. Oznacza to, że w ciągu roku nie przeczytali żadnej książki ani żadnego dłuższego tekstu w formie papierowej i elektronicznej. Jak dotrzeć do takich osób z komunikatem marketingowym? Na ratunek przychodzi nam wideo. Zgodnie z badaniami firmy doradczej Forrester 60-sekundowe wideo jest warte 1,8 miliona słów[3]. Videomarketing pozwala na ogromną oszczędność czasu – po co mamy zmuszać naszych odbiorców do czytania, kiedy możemy im przekazać tę samą wiadomość w atrakcyjnej formie i w krótszym czasie? Wzmacniając taką komunikację personalizacją, dodatkowo intensyfikujemy moc naszego przekazu oraz angażujemy klienta. Personalizowane wideo może wykorzystywać takie dane jak np.: imię odbiorcy, płeć, zainteresowania lub inne informacje dostępne w bazie. Wykorzystując je, możemy przekazać klientowi nową ofertę, zachęcić do kupna produktu, lub zaprosić na konferencję czy jazdę próbną.

Połączenie technologii informatycznych i poligraficznych pozwala na personalizację zarówno tekstu jak i obrazu. Oprócz bezpośrednich zwrotów do adresata z podziałem na płeć, pokażmy także zmienną grafikę. Inny obraz dla kobiet, inny dla mężczyzn, jeszcze inny dla dziecka. Personalizujemy obraz w zależności od tematyki, np. w kampanii promującej wycieczki pokazujmy na zdjęciach ciepłe kraje, kraje europejskie, zwiedzanie lub wypoczynek, w zależności od preferencji klienta. Ale to nie koniec możliwości personalizacji!

W celu poparcia naszego przepisu praktyką przedstawiamy case study z kampanii B2B realizowanej na rynku polskim dla firmy Euler Hermes Collections Sp. z o.o., za którą otrzymaliśmy nominację do nagrody Golden Arrow. Kampania wywołała bardzo duże zainteresowanie produktem marki wśród konsumentów. Forma komunikacji wpłynęła na duże zaangażowanie odbiorców, zainteresowanie produktem oraz bezpośrednio przełożyła się na jego sprzedaż. Wyniki kampanii zdecydowanie przerosły oczekiwania naszego klienta. Byliśmy odpowiedzialni za wprowadzenie na rynek nowego produktu: Certyfikatu Złoty Płatnik 2014 – wyróżniającego firmy z wysokim Wskaźnikiem Moralności Płatniczej w 2014 roku. Akcja marketingowa kierowana była do: prezesów, właścicieli firm, dyrektorów finansowych. W strategii sprzedaży określiliśmy trzy etapy komunikacji:

  • przesyłka papierowa – direct mail – kreatywna i elegancka przesyłka papierowa intrygująca i zachęcająca odbiorcę, aby przeszedł do kolejnego etapu kampanii, zawierająca unikalny adres strony internetowej (np. www.zlotyplatnik.pl/jan.wzorcowy);
  • pURL – personalizowana strona internetowa zawierająca personalizowane wideo z indywidualnym komunikatem dla każdego odbiorcy;
  • zbieranie leadów sprzedażowych – przez wypełnienie krótkiego formularza na stronie WWW: imię, nazwisko, numer telefonu; przekazanie danych w formie raportu dziennego.

W skrócie zastosowaliśmy głęboko spersonalizowaną przesyłkę direct mail z indywidualnym adresem strony internetowej oraz personalizowanym wideo. Osoby po zalogowaniu na pURL oglądały personalizowany materiał wideo dotyczący produktu oraz mogły zamówić kontakt z konsultantem. Serwer zbierał informacje, kto i jak długo przebywał na stronie, czy obejrzał materiał wideo itp. Dane te były następnie przekazywane klientowi. Wysyłka była kierowana do 3940 osób.

Wyniki kampanii były następujące:

  1. procent osób logujących się na personalizowanej stronie internetowej: 49,45%;
  2. procent osób oglądających personalizowane wideo: 90%, które weszły na stronę;
  3. procent osób zainteresowanych ofertą i zamawiających kontakt do indywidualnego konsultanta: 30,56% z osób logujących się na stronie.

Pomimo niezwykle trudnej grupy docelowej, skupiającej prezesów i dyrektorów finansowych, udało nam się wypracować bardzo wysoką konwersję i zbudować pozytywny wizerunek nowego produktu.

Chcesz poznać tajniki personalizowanych kampanii multi-kanałowych?

[1] https://www.millwardbrown.com/docs/default-source/insight-documents/case-studies/millwardbrown_casestudy_neuroscience.pdf

[2] http://www.bn.org.pl/download/document/1459845698.pdf

[3] http://www.marketwired.com/press-release/a-minute-of-video-is-worth-18-million-words-according-to-forrester-research-1900666.htm

Źródło: http://www.janrain.com/about/newsroom/press-releases/online-consumers-fed-up-with-irrelevant-content-on-favorite-websites-according-to-janrain-study/

Skuteczna kampania reklamowa – przy okazji?

 

Marzenie każdego marketera? A może utopia? Jak zaplanować kampanię reklamową? Jak zmieścić się w planowanym budżecie reklamowym? I co najważniejsze: co zrobić, by kampania była skuteczna? Taką możliwość daje mailing transakcyjno-promocyjny, zwany również transpromo – połączenie korespondencji transakcyjnej i promocyjnej, gdzie każdą możliwą próbę kontaktu z klientem – chociażby przy okazji cyklicznej wysyłki faktur, bilingów lub innych rozliczeń – wykorzystuje się na promocję danej usługi czy produktu. Dobrze zaplanowana kampania to skuteczne narzędzie sprzedaży, z konwersją na poziomie kilkunastu procent.

Pomysł jest prosty: wystarczy połączyć comiesięczną wysyłkę korespondencji do klientów z odpowiednio zbudowanym przekazem reklamowym. Ponosząc jednorazowy koszt, mamy możliwość skutecznej komunikacji personalizowanych usług i produktów. Faktury to najczęstsza forma kontaktu z klientem. Prawdopodobieństwo przeczytania tego rodzaju dokumentu przez odbiorcę jest bardzo wysokie, więc ta forma komunikacji z klientem to doskonałe rozwiązanie, zdecydowanie bardziej efektywne niż dokładanie insertów do katalogów i broszur. Liczby nie kłamią – kluczowe badanie potwierdziło również, że 95% dokumentów transakcyjnych jest otwieranych przez odbiorców. Ponadto odbiorca spędza więcej czasu przeglądając rachunek (60-180 sekund) lub oświadczenie bankowe (42 sekundy) niż przykładowo e-mail (18 sekund)[1].

Dodaj do tego rodzaju wydruku kolor – który również zwiększa sprzedaż nawet o 80% – a zwiększysz response płatności nawet o 30%. Tym samym otrzymujesz silny przekaz marketingowy, który trudno pominąć. Każdy z nas otrzymując przesyłkę z logiem banku czy firmy świadczącej usługi telekomunikacyjne, choć na moment zatrzyma się by ją przejrzeć i zobaczyć czy nie została ona wysłana by poinformować nas o przykładowo ważnych zmianach w świadczeniu usług. Właśnie dlatego TransPromo jest idealnym rozwiązaniem, aby dodatkowo komunikować swój przekaz – zamiast wkładać do koperty obszerne katalogi lub broszury, które mogą zostać zignorowane.

Mailing transakcyjno-promocyjny zamienia tradycyjne, z reguły mało ciekawe wizualnie, czarno-białe faktury, bilingi i wyciągi z kont w kolorowe, atrakcyjne wizualnie informacje. Dobrze zaplanowana i starannie przeprowadzona kampania transakcyjno-promocyjna może być efektywnym narzędziem wykorzystywanym w prowadzeniu dialogu z klientem. Usługa ta wymaga nie tylko kreatywnego projektu graficznego i wysokiej jakości druku, który przyciągnie uwagę klienta, ale również głębokiej personalizacji przekazu. Skuteczna kampania transakcyjno-promocyjna powinna opierać się na przemyślanej formie, dobrej grafice czy intrygującym haśle, a także na personalizacji przekazu wykorzystującej możliwie dużo  danych  o klientach. Wszystko po to, by budować z klientem relację opartą na jego indywidualnych potrzebach i rozwiązaniach.

Z rozwiązań mailingu transakcyjno-promocyjnego korzystają już instytucje ubezpieczeniowe, bankowe, telewizje kablowe i telefonie cyfrowe. Wdrażają rozwiązania do własnych akcji marketingowych aktywnej sprzedaży czy też programów lojalnościowych. Od wielu lat realizujemy dla klientów tego typu kampanie, osiągając bardzo dobre rezultaty. W przypadku jednej z firm z sektora finansowego aż 17% odbiorców wiadomości zdecydowało skorzystać się z oferty.

[1] http://www.rrdonnelley.com/gds/_documents/brochures/RRD_whitepaper-transpromo.pdf

Klucz do sukcesu w marketingu: personalizacja

Marketerów można podzielić na dwie grupy: nieskutecznych, którzy wysyłają ten sam przekaz do różnych odbiorców i skarżą się na brak efektów oraz skutecznych, którzy personalizują przekaz i z sukcesem sprzedają ofertę. Dostępne dzisiaj technologie pozwalają na bardzo głęboką personalizację i precyzyjne dostosowanie oferty oraz komunikatu do potrzeb poszczególnych konsumentów.

Istotą marketingu bezpośredniego jest dotarcie z komunikacją marketingową wprost do zainteresowanego ofertą odbiorcy. Kilkanaście lat temu marketerzy w swoich kampaniach wykorzystywali tylko email i telemarketing. Dziś, gdy liczba form docierania z komunikatem do klienta osiągnęła nieoczekiwaną cyfrę, należy korzystać z rozwiązań, które zapewnią najwyższy poziom personalizacji.

Zatytułowanie listu imieniem adresata, np. „Szanowna Pani Anno” oznacza podstawową personalizację przekazu i niewykorzystanie w pełni możliwości nawiązania relacji z klientem. Kluczem do sukcesu jest głęboka personalizacja, którą umożliwia bogata w informacje o kliencie baza danych oraz zaawansowane technologie druku. Podstawą personalizacji jest zbieranie i aktualizowanie kluczowych informacji na temat klientów. Im więcej informacji o kliencie i firmie posiadamy, tym dokładniej możemy personalizować przekaz. Na przykład: wiemy, że nasz klient ze wszystkich produktów finansowych oferowanych przez bank zainteresowany jest tylko kredytem hipotecznym. Przygotowując komunikację skupiamy się zatem tylko na dedykowanej klientowi ofercie kredytowej. Unikamy zasypywania klienta rozwiązaniami, którymi nie jest zainteresowany. Oszczędzamy czas i pieniądze, dając klientowi poczucie wyjątkowości oferty, która jest dostosowana do jego potrzeb.

Idąc dalej: systemy CRM umożliwiają segmentację klientów, a personalizacja w marketingu umożliwia skuteczną komunikację zgodną z ich potrzebami.  By móc skutecznie personalizować należy  zbierać dane na temat klienta i odpowiednio dobierać oferty: wysyłanie osobie, która niedawno zdecydowała się na kredyt hipoteczny oferty na lepszych warunkach może spowodować frustrację klienta. Potwierdzają to badania Janrain & Harris Interactive: prawie 3/4 konsumentów w Internecie jest niezadowolona z serwisów, w których oferty, reklamy, czy promocje nie są związane z ich zainteresowaniami*.

Oczywiście możliwości dopasowania oferty jest o wiele więcej i należy z nich korzystać w każdej branży. Jeżeli klient odwiedził salon samochodowy i odbył jazdę próbną najnowszym modelem auta, należy tę informację odnotować w bazie danych i wykorzystać w komunikacji z klientem. Porównajmy obecnie posiadane przez klienta auto (jeżeli posiadamy taką informację) w odniesieniu do modelu, którym jest zainteresowany. Językiem korzyści opiszmy detale, które pozwolą podjąć decyzję o zakupie.

Połączenie technologii informatycznych i poligraficznych pozwala na personalizację zarówno tekstu jak i obrazu. Oprócz bezpośrednich zwrotów do adresata z podziałem na płeć, pokażmy także zmienną grafikę. Inny obraz dla kobiet, inny dla mężczyzn, jeszcze inny dla dziecka. Personalizujemy obraz w zależności od tematyki, np. w kampanii promującej wycieczki pokazujmy na zdjęciach ciepłe kraje, kraje europejskie, zwiedzanie lub wypoczynek, w zależności od preferencji klienta. Ale to nie koniec możliwości personalizacji!


Przesyłka z personalizacją kolorową

W miejscu tablicy rejestracyjnej samochodu można umieścić imię adresata przesyłki. Odbiorcy będą zaskoczeni widząc samochód, którego zakupem byli zainteresowani właśnie ze swoim imieniem. Personalizowany lukrem pierniczek na katalogach z ofertą na artykuły spożywcze, w okresie Świąt Bożego Narodzenia to kolejny kreatywny pomysł. Dzisiejsze technologie druku pozwalają zrealizować najbardziej kreatywne pomysły.

Integrując narzędzia nowoczesnego marketingu bezpośredniego można zaoferować  również personalizowaną stronę internetową (tzw. PURL) oraz personalizowane video. Z ponad piętnastoletniego doświadczenia wiemy, że skuteczne, zintegrowane ze sobą narzędzia to doskonały sposób na zainteresowanie klienta ofertą. Kampanie docierają z personalizowanym przekazem bezpośrednio do odbiorców i angażują emocje klienta. Oddziałują na zmysł dotyku, wzrok,  słuch i zapach wykorzystując wszystkie narządy zmysłu klienta.

Dlaczego personalizacja działa? Spójrzmy na sprawę od strony psychologii. Każdy z nas chce się czuć wyjątkowy, wyróżnić się i wejść w relację z osobą lub firmą, która da nam coś wyjątkowego. Po personalizację sięgają też marki kojarzone jako masowe i – wydawać by się mogło – nie potrzebujące personalizacji. Przykładem jest Coca-Cola, która przez kilkadziesiąt lat sprzedawała napoje w identycznych butelkach lub puszkach, od kilku lat na półkach jest dostępna w wersjach z nadrukowanymi imionami, nazwami miejsc albo śmiesznymi hasłami. Obecnie do wyboru jest co najmniej kilkadziesiąt wersji. Personalizacja możliwa jest zarówno na linii B2C jak i B2B – jej poziom będzie zależeć od tego jak dobrze będziecie wykorzystać dane na temat odbiorcy, do którego kierujecie przekaz.

Źródło: http://www.janrain.com/about/newsroom/press-releases/online-consumers-fed-up-with-irrelevant-content-on-favorite-websites-according-to-janrain-study/

Klient w świecie doznań. 8 sposobów na skuteczne kampanie direct mail

Wraz z postępującą cyfryzacją coraz częściej spotykamy się z ignorowaniem elektronicznych kanałów komunikacji przez konsumentów. Są oni bombardowani informacjami niedopasowanymi do ich preferencji. Nic więc dziwnego, że chcą się chronić przed lawiną nieprzydatnych promocji i przestają reagować na przesyłane tymi kanałami komunikacji oferty. W takim razie jak dotrzeć do dzisiejszego konsumenta? Poczciwa forma papierowa dostarczana tradycyjną pocztą, tzw. direct mail, wyróżnia się na tle innych kanałów komunikacji i stwarza możliwość bezpośredniego dotarcia do konsumenta.

Aby przeprowadzić kampanię direct mail należy pamiętać o narzędziach, które wpływają na wysoki wskaźnik odpowiedzi (response rate),a co za tym idzie – stoją za sukcesem kampanii. Nasi eksperci są zgodni, że najważniejsze zasady to:
1. Zainteresuj odbiorcę – niestandardowa forma przesyłki pobudza wyobraźnię i dowartościowuje klienta, np. trójwymiarowe mailingi, żaluzja (przesuwane elementy mailingu pokazujące różnice w ofercie) lub pop-up box (samorozkładająca się kostka). Klient, otrzymując taką przesyłkę, czuje się bardziej dowartościowany niż w przypadku przesłanej mu trzykrotnie złożonej zwykłej kartki A4. Owocuje to przywiązaniem do danej marki, a w efekcie – sukcesem kampanii;
2. Wciągnij adresata w interakcję – direct mailing z dodatkowymi elementami, np. kartą lojalnościową, kuponem promocyjnym, wzmacnia przekaz i podwyższa response rate. Do koperty można dodać różnorodne inserty, np. ulotki, broszury, zdrapki itp. Zdrapka marketingowa to wyjątkowo skuteczny sposób na wciągnięcie odbiorcy w zabawę i zachęcenie go do interakcji;
3. Spraw, aby przesyłka była osobista – dzięki możliwości personalizacji możesz traktować klientów indywidualnie i wyjątkowo. Umożliwia to bezpośrednią komunikację z klientem i podkreślenie jego wartości dla marki, docenienie go;
4. Zaskocz odbiorcę prezentem – wszyscy lubimy otrzymywać prezenty, może to być drobna rzecz, np.: zakładka do książki, spersonalizowany magnes lub okulary 3D. Odpowiednio dobrany i wkomponowany w przesyłkę prezent buduje pozytywny wizerunek marki i lojalność odbiorców oraz długotrwałe relacje;
5. Zaangażuj zmysły – direct mail jako jedno z niewielu narzędzi marketingowych wykorzystuje wszystkie pięć ludzkich zmysłów. Przez dołączenie próbek produktów spożywczych do przesyłki angażujemy zmysł smaku (np. saszetka z kawą rozpuszczalną). Aby pobudzić zmysł węchu, możemy użyć specjalnego lakieru zapachowego, np. o aromacie pierników. Zmysły wzroku i dotyku są pobudzane w momencie otrzymania pakietu przez klienta. Wykorzystując szeroką gamę papierów i innych uszlachetnień, możemy zaś wpływać na walory estetyczne;
6. Bądź konkretny – treść to jeden z najważniejszych elementów mailingu. Przesyłany tekst powinien przekazywać odbiorcom jasny i czytelny komunikat oraz zawierać czytelne call to action, aby zachęcić ich do podjęcia konkretnej akcji, np. wejścia na stronę internetową, wykorzystania kuponu rabatowego;
7. Pielęgnuj zebrane dane – wysoka jakość bazy danych to jeden z kluczowych czynników sukcesu kampanii direct mail. Gromadzenie i bieżące aktualizowanie wartościowych danych jeszcze nigdy nie było tak ważne (GIODO!). Twoja oferta powinna być dopasowana do potrzeb odbiorców, np. mailing z ofertą szkoleniową kierowany do działu HR;
8. Integruj kanały komunikacji – zintegruj swoje kampanie online z kampaniami direct mail, promuj media społecznościowe w swoich mailingach, podając adresy stron internetowych i profili, kody QR oraz elementy augmented reality (tzw. rozszerzona rzeczywistość).


Przesyłka z drukiem soczewkowym

 

W ten sposób zbudujesz silny i spójny wizerunek marki oraz wyróżnisz się na tle konkurencji. Direct mail to idealne uzupełnienie marketingu internetowego – wielu klientów pomimo dokonywania zakupów online preferuje otrzymywanie informacji o produktach w wersji papierowej. Google często korzysta z przesyłek direct mail w swojej komunikacji – czy to o czymś nie świadczy?

Direct mail to idealne narzędzie do wykorzystania przy promocjach konsumenckich. Nawet jeśli nie masz własnej bazy klientów, możesz ją nabyć u firm specjalizujących się w ich gromadzeniu, co jest idealną metodą na pozyskanie nowych klientów.

W dobie cyfryzacji przesyłki direct mail przeżywają swoisty renesans. Klienci budują w swoich umysłach i sercach obraz marki oparty na emocjach związanych z produktem. Klient musi mieć możliwość doświadczania Twojego produktu, marki, a w zamian stanie się jej lojalnym ambasadorem.

Przesyłka pop-up kostka

 

 

EDC partnerem wydarzenia Złote Spinacze 2017

Złote Spinacze 2017 – to XV już edycja konkursu, który skutecznie podnosi standardy w branży Public Relations promując najlepsze, rzetelnie wykonane projekty reklamowe, w 34 kategoriach: 18 głównych, 3 specjalnych oraz 13 sektorowych. W jury konkursu zasiadają eksperci public relations, przedstawiciele biznesu, mediów i organizacji pozarządowych co znacznie podnosi rangę konkursu.

Jako partner wydarzenia jesteśmy sercem związani z konkursem, co zauważyć można w materiałach reklamowych towarzyszących konkursowi: eleganckie plakaty oraz kreatywne zaproszenie to efekt naszej pracy.

Wierzymy, że materiały przykują Państwa uwagę, co przełoży się na ilość osób nominowanych w konkursie.

EDC patronem medialnym SuperBrands 2017

17 maja 2017 podczas XI edycji Gali SuperBrands zostali wyłonieni liderzy wśród marek biznesowych  i konsumenckich.  W tym roku nagrodę odebrały 32 marki, których historie opisane zostały w publikowanym corocznie Albumie SuperBrands. EDC Expert Direct Communication brał czynny udział w projektowaniu jak i drukowaniu zaproszeń na tę uroczystość. Pomysł na opakowanie Albumu Superbrands jak i jego realizacja  to także zasługa EDC.

Dziękujemy Superbrands za zaufanie!
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z Gali SuperBrands, a jest co oglądać.

Targi RemaDays 2017 za nami!

Kilka wspomnień ze wspólnie spędzonych chwil w dniach 15-17 lutego 2017 roku na największych targach reklamy w Polsce.

Dziękujemy odwiedzającym za inspirujące rozmowy, możliwość wymiany doświadczeń, cenną wiedzę z zakresu marketingu bezpośredniego oraz liczne spotkania i rozmowy z uczestnikami targów.

Złoty medal dla EDC Expert

Przyznanie złotego medalu w konkursie Catalogue of the Year za najlepszy katalog reklamowy to dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszymy się, że nasze kreatywne podejście w budowaniu komunikacji z klientem zostało tak pozytywnie odebrane, a liczba oddanych przez zwiedzających głosów pozwoliła nam zdobyć najcenniejsze w tej kategorii wyróżnienie.