Druk personalizowany – wszystko to, czego potrzebujesz

marketing d 02 04
W dobie Internetu, gdzie zewsząd bombardowani jesteśmy różnymi informacjami, mniej lub bardziej perswazyjnymi przekazami, coraz trudniej zwrócić naszą uwagę, a tym bardziej zjednać sobie nasze zaufanie. Nie oznacza to wcale, że nie ma sposobów na zdobycie nowych konsumentów. Jednym z nich jest druk personalizowany. Pozwala on dotrzeć jednocześnie do dużego grona klientów, a zarazem do każdego z nich indywidualnie. Czytaj dalej →

Kalendarz personalizowany dla Twojej firmy

Blog 21.11.2019
Odpowiednio dobrane do profilu działalności, zaprojektowane kreatywnie zgodnie z najwyższymi standardami identyfikacji wizualnej materiały reklamowe takie jak wizytówki, teczki ofertowe, zestawy konferencyjne oraz kalendarze personalizowane przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Spełniając funkcję użyteczną, równocześnie reklamują firmę w sposób przyjemny i nienachalny. Dlaczego gadżet reklamowy powinien być użyteczny?< Czytaj dalej →

EDC Expert partnerem Forum Marketingu Zintegrowanego

FMZ blog
11 edycja Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ) odbędzie się już w dniach 5-6 listopada w hotelu Gromada Centrum w Warszawie. Edc Expert został partnerem wydarzenia projektując i realizując zaproszenia na wydarzenie. Marketerów zaproszonych na konferencje zaskoczyliśmy kreatywną przesyłką – z wyskakującym popup boxem. Marketerze czy nadal jesteś w grze? – pod tym hasłem odbędzie się jedenasta […] Czytaj dalej →

Targi branżowe B2B – narzędzie budowy świadomości marki

1
Targi branżowe B2B – narzędzie budowy świadomości marki Pod dachem Palmengarten we Frankfurcie nad Menem w ciągu jednego intensywnego dnia targowego zebrało się blisko 1000 odwiedzających. Selektywny dobór uczestników, wysokiej klasy prelegenci, a także sama organizacja i format targów pozwoliły nawiązać nam wartościowe kontakty oraz odbyć inspirujące rozmowy. Międzynarodowy charakter wydarzenia Mailingtage sprawił, iż jest […] Czytaj dalej →

Dynamiczna personalizacja
case study

aaa
Osiągnięcie wysokiej frekwencji na targach, to kluczowy czynnik sukcesu. Odpowiedź na pytanie – jak ją osiągnąć komentujemy na przykładzie kolejnej realizacji dla Porsche – jednego z wystawców tegorocznej edycji poznańskich targów Motor Show. W pięciu tematycznych salonach: samochodowym, motocyklowym, kamperowym, truck oraz detailingu oczy fanów motoryzacji uraczone zostały ponad 1 000 pojazdów, w tym 60 […] Czytaj dalej →

Edc.team marka employer branding i Dni Kariery

6
Jeśli jesteś pierwszą rzeczą lub osobą, która przychodzi na myśl gdy pojawia się potrzeba – to znaczy, że jesteś marką. Jeśli chcesz być rozpoznawalny musisz najpierw dać się zidentyfikować. Jednym z naszych credo jest dążenie do tego, aby być zawsze pierwszym wyborem klienta. W narzędziu employer branding zaczęliśmy dostrzegać szanse aby stać się również pierwszym […] Czytaj dalej →