Edc.team marka employer branding i Dni Kariery

6
Jeśli jesteś pierwszą rzeczą lub osobą, która przychodzi na myśl gdy pojawia się potrzeba – to znaczy, że jesteś marką. Jeśli chcesz być rozpoznawalny musisz najpierw dać się zidentyfikować. Jednym z naszych credo jest dążenie do tego, aby być zawsze pierwszym wyborem klienta. W narzędziu employer branding zaczęliśmy dostrzegać szanse aby stać się również pierwszym […] Czytaj dalej →

Personalizuj na złoto!
case study

7
Personalizacja w kampaniach sprzedażowych sprawia, iż te stają się realizacjami ,,szytymi na miarę” potrzeb. Personalizacja w złotym wydaniu spowoduje, że kampanie będą nie tylko optymalnie skrojone ale staną się wręcz pożądane! W biznesie marketerzy nieustannie muszą zabiegać o uwagę konsumenta, a uzyskanie ich autentycznego zainteresowania może stanowić nie lada wyzwanie. Przy wszechobecnym szumie komunikacyjnym i […] Czytaj dalej →

#MojaHistoria DKMS
case study

kljflsk1
13 października obchodziliśmy Ogólnopolski Dzień Dawcy. Wspólnie z Fundacją DKMS chcieliśmy aby w tym szczególnym dniu blisko 5 800 Dawców, którzy wykazali się dużą hojnością dając cząstkę siebie bliźniakowi genetycznemu – poczuli się wyjątkowo. Całej akcji przyświecała jedna myśl przewodnia, każda historia jest wyjątkowa i może inspirować innych. Uczucia przywiązują, odczucia projektujemy Projektując jakąkolwiek realizację […] Czytaj dalej →

My też maczaliśmy w tym palce! NOWA Škoda FABIA

44
Czy słyszeliście już o nowym modelu Škody FABIA promowanym pod hasłem: „Teraz możesz mieć wszystko”? Jesteśmy przekonani, że tak! A dlaczego przeczytajcie! 6 października po raz pierwszy w Polsce i na świecie w branży motoryzacyjnej Škoda wyemitowała na żywo spot reklamowy promujący właśnie najnowszy model auta NOWA Škoda FABIA. Oprócz promocji w TV reklama została […] Czytaj dalej →

Direct Mail dla branży turystycznej – dobre praktyki

wpis o2
Branża turystyczna jest jedną z największych na świecie, z rocznymi wydatkami przekraczającymi 7,6 biliona dolarów. Direct mail może odegrać ważną rolę w przyciągnięciu uwagi potencjalnych klientów tego typu usług – wysyłając przesyłkę możesz wzmocnić zaufanie oraz polepszyć reputację na tle innych marek w sektorze hotelowo-gastronomicznym. Zwłaszcza biorąc pod uwagę dużą liczbę stron internetowych, które oferują […] Czytaj dalej →

5 cech dobrze zrealizowanego personalizowanego video

wpis4
Personalizowane wideo to potężny kanał komunikacji, który jak wskazuje nazwa łączy zarówno wideo, jak i personalizację. Spersonalizowana kampania wideo idealnie dostosowuje przekaz marki do potrzeb i preferencji indywidualnego odbiorcy. Dzięki skorzystaniu z technik storytellingowowych oraz efektów wizualnych, skutecznie dostarcza przekaz i angażuje widza. Aby jednak w pełni wykorzystać zalety spersonalizowanego kanału wideo i stworzyć udaną […] Czytaj dalej →