Klucz do sukcesu w marketingu? Personalizacja

21
Marketerów można podzielić na dwie grupy: nieskutecznych, którzy wysyłają ten sam przekaz do różnych odbiorców i skarżą się na brak efektów oraz skutecznych, którzy personalizują przekaz i z sukcesem sprzedają ofertę. Dostępne dzisiaj technologie pozwalają na bardzo głęboką personalizację i precyzyjne dostosowanie oferty oraz komunikatu do potrzeb poszczególnych konsumentów. Istotą marketingu bezpośredniego jest dotarcie z […] Czytaj dalej →

Klient w świecie doznań. 8 sposobów na skuteczne kampanie direct mail

23
Wraz z postępującą cyfryzacją coraz częściej spotykamy się z ignorowaniem elektronicznych kanałów komunikacji przez konsumentów. Są oni bombardowani informacjami niedopasowanymi do ich preferencji. Nic więc dziwnego, że chcą się chronić przed lawiną nieprzydatnych promocji i przestają reagować na przesyłane tymi kanałami komunikacji oferty. W takim razie jak dotrzeć do dzisiejszego konsumenta? Poczciwa forma papierowa dostarczana […] Czytaj dalej →

EDC patronem medialnym
SuperBrands 2017

27
17 maja 2017 podczas XI edycji Gali SuperBrands zostali wyłonieni liderzy wśród marek biznesowych i konsumenckich. W tym roku nagrodę odebrały 32 marki, których historie opisane zostały w publikowanym corocznie Albumie SuperBrands. EDC Expert Direct Communication brał czynny udział w projektowaniu jak i drukowaniu zaproszeń na tę uroczystość. Pomysł na opakowanie Albumu Superbrands jak i […] Czytaj dalej →

Targi RemaDays 2017 za nami!
Kilka wspomnień

beznazwy
Kilka wspomnień ze wspólnie spędzonych chwil w dniach 15-17 lutego 2017 roku na największych targach reklamy w Polsce. Dziękujemy odwiedzającym za inspirujące rozmowy, możliwość wymiany doświadczeń, cenną wiedzę z zakresu marketingu bezpośredniego oraz liczne spotkania i rozmowy z uczestnikami targów. Złoty medal dla EDC Expert Przyznanie złotego medalu w konkursie Catalogue of the Year za […] Czytaj dalej →