Direct mail
W dzisiejszym, cyfrowym świecie, direct mail zdecydowanie wyróżnia się na tle innych kanałów komunikacji i stwarza możliwość bezpośredniego dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Dowiedziono, że wciąż lepiej przyswajamy komunikaty w tradycyjnej, papierowej formie, zaś samą reklamę bezpośrednią direct mail odbiorcy uznają za mniej nachalną, co więcej bardziej bezpieczną. Wykorzystaj ten fakt do promocji swojej firmy.

EDC Expert specjalizuje się w marketingu bezpośrednim. Wie, jak zaciekawić odbiorcę poprzez atrakcyjną treść i ciekawy pomysł na koncepcję graficzną i indywidualną formę. Jesteśmy specjalistami w optymalizacji działań marketingowych. Znamy tricki, które sprawią, że Twoja firma stanie się rozpoznawalna i wywoływać będzie same dobre skojarzenia.

Daj się zapamiętać

Zapewne wiesz, że zdecydowana większość społeczeństwa stroni od wirtualnych form reklamy. Zdecydowanie bardziej przyjazne, bo “prawdziwe” wydają się ludziom przesyłki w tradycyjnej formie. Lubimy to, co można zobaczyć i dotknąć. To wszystko, co ma oryginalną formę. Taką mieć może direct mail, o ile zostanie przygotowany przez profesjonalistów.

Wspieramy naszych klientów na każdym etapie tworzenia reklamy bezpośredniej direct mail. Często nie są w stanie sami określić celu i założeń kampanii, ani wykorzystać bazy klientów, którą dysponują. Wiele trudności sprawia im prawidłowa personalizacja przekazu oraz znalezienie skutecznych sposobów zachęcania klientów do interakcji.

Skontaktuj się z nami: +48 44 306 11 00

Jedna decyzja, szereg korzyści

Na powodzenie direct mailingu ma wpływ szereg czynników. EDC Expert jest z Wami od samego początku – towarzyszymy Wam od momentu opracowywania strategii reklamy aż po analizę jej skuteczności. Wiemy, jak mierzyć efekty podejmowanych działań. Pomożemy Ci skutecznie dotrzeć do klientów i zainteresować ich ofertą Twojej firmy.

Oferujemy indywidualne podejście do każdego klienta. Przy planowaniu kampanii uwzględniamy jego potrzeby. Tworzymy profesjonalne materiały reklamowe, które personalizujemy i rozprowadzamy do grupy docelowej, dbając przy tym o optymalizację kosztów organizowanych kampanii reklamowych direct mail.