Druk transakcyjno-promocyjny w EDC Expert

W poszukiwaniu najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta, specjaliści od marketingu EDC Expert wyodrębnili kilka ważnych czynników. Jednym z nich jest komunikacja bezpośrednia – czyli oferowanie klientom kontaktu za pośrednictwem ulotek, broszur i innych drukowanych materiałów.

Okazuje się, że druk trans-promo trafia bardzo skutecznie do ich świadomości. Dlatego też direct marketing jest jednym z wciąż funkcjonujących świetnie sposobów promocji w dużych firmach. W przetwarzaniu ogromnych ilości danych i dedykowaniu klientom właściwych form dokumentów wraz z subtelną reklamą wspiera nasz sztab ekspertów z działu IT.

Jak wykorzystywać druk transakcyjny w promocji?

Druk transakcyjno-promocyjny jest jednym z elementów direct marketingu, czyli marketingu bezpośredniego, docierającym wprost do skrzynki pocztowej odbiorcy. Nie może on być typową formą reklamy, ale można sobie przy nim pozwolić na pewnego rodzaju swobodę, ponieważ istnieje pewność, że odbiorca sięgając po wydruk będzie miał szansę zainteresować się promowanym na nim w subtelny sposób produktem lub usługą.

Druk transakcyjno-promocyjny sprawdzi się wszędzie tam, gdzie przygotowywane są duże ilości dokumentów dla klienta – faktur, wyciągów, umów – w przypadku których skuteczność marketingu bezpośredniego byłaby dużo wyższa, niż w odniesieniu do typowych form reklamowych. Czujesz, że przyda się w Twojej firmie takie unowocześnienie? Zleć je ekspertom z EDC Expert!

Czy druk transakcyjny jest metodą skuteczną?

Wielu konsumentów odczuwa obecnie przesyt reklamy dookoła, dlatego zdarza im się wyrzucać ulotki, nie czytając ich. Z pewnością jednak otworzą zaadresowaną do nich kopertę, w której spodziewają się otrzymać zamawianą fakturę lub wyciąg w postaci papierowej. Druk transakcyjno-promocyjny wykorzystywać będzie ten właśnie nośnik do umieszczenia na nim nienachalnej, ale dającej się zauważyć reklamy czy promocji.

 

Skontaktuj się z nami: info@edc.expert

EDC Expert to firma o europejskiej renomie, z której usług trans-promo korzystają liderzy branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz innych, cieszących się zaufaniem konsumentów. Dzięki tej nowoczesnej formie promocji firma ma pewność, że dotrze do odbiorcy ze swoim przekazem. W przypadku korespondencji trans-promo konwersja sprzedaży plasuje się na poziomie kilkunastu procent, co zdecydowanie sprzyja podnoszeniu wydajności Twojego przedsiębiorstwa!
 

 
Druk transakcyjno-promocyjny