aaaOsiągnięcie wysokiej frekwencji na targach, to kluczowy czynnik sukcesu. Odpowiedź na pytanie – jak ją osiągnąć komentujemy na przykładzie kolejnej realizacji dla Porsche – jednego z wystawców tegorocznej edycji poznańskich targów Motor Show.

W pięciu tematycznych salonach: samochodowym, motocyklowym, kamperowym, truck oraz detailingu oczy fanów motoryzacji uraczone zostały ponad 1 000 pojazdów, w tym 60 premierami. Czterodniową imprezę odwiedziło 146 718 osób, zarówno pasjonatów motoryzacji, jak i rodzin, które w wyjątkowej motoryzacyjnej atmosferze spędziły swój czas.

Najnowsze samochody i premiery aut przyszłości zaaranżowane w ekspozycjach wystawców wyglądają imponująco, nie spełnią jednak swojej roli, gdy nie będą mieć widzów. Edc Expert stanął przed zadaniem opracowania systemu zaproszeń i rejestracji klientów salonów Porsche na targi. Postawiliśmy na marketing bezpośredni synergicznie łącząc online z offlinem.

Papierowa elegancka przesyłka w formie zaproszenia stanowiła pierwszy etap przekazu. Zachęcająca treść zaproszenia przekierowywała odbiorcę zaproszenia na stronę internetową z formularzem rejestracji. Smaczkiem w dosłownym i przenośnym słowa tego znaczeniu było zaproszenie do odwiedzenia Strefy Hospitality Porsche i skosztowanie poczęstunku serwowanego przez Atelier Amaro. Strona internetowa z przejrzystym formularzem rejestracyjnym odpowiadającym poszczególnym lokalizacjom salonów Porsche zaprojektowana została w sposób umożliwiający szybki przebieg rejestracji z podziałem na dzień i godzinę zwiedzania.porsche3

Zrealizowana kampania dla Porsche to frekwencja zaproszonych na poziomie 80%. Lista gości dynamicznie, w czasie rzeczywistym była uzupełniana przez specjalnie stworzony przez EDC Expert system raportujący. To rozwiązanie pozwoliło lepiej zorganizować przebieg targów.

Realizacja dla Porsche pokazuje, że umiejętne połączenie tradycji z nowoczesnością są świetnym sposobem na zwiększenie frekwencji targów lub innych wydarzeń o charakterze event-owym. Potwierdzeniem naszej tezy jest już trzecia realizacja dla Porsche przy organizacji zaproszeń na Poznańskie Motor Show. Kolejna edycja Poznań Motor Show odbędzie się już 26-29 marca 2020 r – Volkswagen Group – zapraszamy do współpracy!