Zostaliśmy członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. To początek współpracy, której celem jest wspieranie organizacji społecznych w budowaniu skutecznej komunikacji z darczyńcami i profesjonalizacji działań fundraisingowych w Polsce. Dlaczego PSF? Bo wierzymy w mądre, odpowiedzialne kampanie oparte na zaufaniu, danych i dobrze zaprojektowanych narzędziach BTL. Chcemy dzielić się wiedzą, wspierać NGO w rozwoju i inspirować do […]

Zostaliśmy członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. To początek współpracy, której celem jest wspieranie organizacji społecznych w budowaniu skutecznej komunikacji z darczyńcami i profesjonalizacji działań fundraisingowych w Polsce.
Dlaczego PSF? Bo wierzymy w mądre, odpowiedzialne kampanie oparte na zaufaniu, danych i dobrze zaprojektowanych narzędziach BTL. Chcemy dzielić się wiedzą, wspierać NGO w rozwoju i inspirować do sięgania po skuteczne rozwiązania. Jako firma z doświadczeniem w direct marketingu widzimy, jak dużo dobrego może wyniknąć z połączenia społecznych misji z biznesowym know-how.
W ramach naszej współpracy już teraz zapraszamy na dwa wydarzenia:
17 września 2025 – webinarium z cyklu Formator na temat: „Jak działa lettershop. Profesjonalna komunikacja z darczyńcami”
16 października 2025 – warsztat studyjny w siedzibie EDC w Piotrkowie Trybunalskim: wizyta na hali produkcyjnej, prezentacja case studies i wspólne projektowanie kampanii fundraisingowych.
Już wkrótce ruszą zapisy na te wydarzenia.