FMZ blog11 edycja Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ) odbędzie się już w dniach 5-6 listopada w hotelu Gromada Centrum w Warszawie. Edc Expert został partnerem wydarzenia projektując i realizując zaproszenia na wydarzenie. Marketerów zaproszonych na konferencje zaskoczyliśmy kreatywną przesyłką – z wyskakującym popup boxem.

Marketerze czy nadal jesteś w grze? – pod tym hasłem odbędzie się jedenasta już edycja FMZ organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Zadziorne pytanie towarzyszące konferencji zdaniem organizatorów ma rzucić branży wyzwanie i jednocześnie pobudzić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą zrobić dziś, by nadal pozostać w grze.

Na co dzień zajmujemy się dopasowywaniem przekazu marketingowego do indywidualnego odbiorcy. Sprawiamy, że dzięki personalizacji wykorzystywanej w narzędziach online i offline jesteśmy w stanie tworzyć wyjątkowe doświadczenia u klientów. Synergia naszych działań podnosi rangę oraz wartość promowanych produktów, czy usług w oczach klientów. Nasze kompetencje wykorzystaliśmy przy realizacji zaproszeń na FMZ.

Nawiązując do głównego motto FMZ postanowiliśmy zaskoczyć zaproszonych marketingowców kreatywnym direct mailem. Wyskakujący z koperty popup box z zaproszeniem nie tylko wywołał efekt WOW, ale zademonstrował przed marketerami sytuację, w której Ci dali się zaskoczyć. Dobrego marketera nie powinno przecież nic zaskakiwać? Jeśli chcesz sprawdzić, czy nadal jesteś w grze – masz okazje się o tym przekonać już 5 i 6 listopada podczas Forum Marketingu Zintegrowanego.

FMZ to największa konferencja przygotowana przez marketerów dla marketerów w Polsce. Podczas dwóch dni i 16 prelekcji będzie można usłyszeć między innymi o marketingu sensorycznym, oszustwach w reklamie cyfrowej i zagrożeniach dezinformacyjnych, czy marketingu zintegrowanym w czasach Eco. Nie zabraknie również omówienia ciekawych i inspirujących case study nagrodzonych w Golden Arrow.

EDC Expert jako partner wspierający oraz członek Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB będzie obecny w przestrzeni Konferencji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu bezpośredniego oraz skuteczności spersonalizowanych narzędzi – zapraszamy na FMZ lub do kontaktu z nami info@edc.expert. Chętnie dzielimy się naszą wiedzą.