Jeśli jesteś pierwszą rzeczą lub osobą, która przychodzi na myśl gdy pojawia się potrzeba – to znaczy, że jesteś marką. Jeśli chcesz być rozpoznawalny musisz najpierw dać się zidentyfikować. Jednym z naszych credo jest dążenie do tego, aby być zawsze pierwszym wyborem klienta. W narzędziu employer branding zaczęliśmy dostrzegać szanse aby stać się również pierwszym wyborem obecnych i przyszłych pracowników. Dążymy do tego by być identyfikowanym jako marka niesamowitego pracodawcy.

Skąd pojawiła się potrzeba na employer branding w edc expert?

6Przygotowując się do tegorocznych warsztatów pracowniczych stanęliśmy przed zadaniem stworzenia persony. Owa persona miała charakteryzować przeciętną osobowość pracownika naszej firmy. W ten sposób powstał Edek – mężczyzna w wieku 36 lat z pierwiastkiem kobiecym – zodiakalna panna. Naszej personie przypisaliśmy wiele różnych cech. Tworząc personę musieliśmy zastosować schematyzm i uogólnienia. Edek pracuje w naszej firmie średnio ponad 4 lata. Właśnie ta liczba zainspirowała nas do sięgnięcia po narzędzia employer branding, aby w strategicznej perspektywie przeciętny okres zatrudnienia wydłużył się co najmniej kilkukrotnie.

Każdy marketingowiec pragnie znaleźć się w koszyku świadomych konsumentów, my pragniemy przyciągać chętnych rozwoju i głodnych sukcesów pracowników. Gdy będziesz pierwszy, który przyjdzie na myśl konsumentowi – to znaczy, że jesteś niesamowitą marką. Jeśli chcemy by edc expert pozycjonowany był razem z najlepszymi pracodawcami – czas ,,zakasać” kolokwialne rękawy i zabrać się do pracy.

Pozycjonowanie marki pracodawcy wymaga systematycznego bodźcowania odbiorcę przemyślanymi treściami przy doborze odpowiednich kanałów i narzędzi. Niniejszy artykuł nie jest rozprawką na temat polityki employer branding, a jedynie formą marketingowej zajawki, której zadaniem jest stwarzanie zapowiedzi nadchodzących zmian.

Dni Kariery – impulsem do ciekawości

Obecność edc.team na targach Dni Kariery w Łodzi 05.03.2019 to jeden z elementów realizacji strategii employer branding pod tagiem edc expert. Przygotowania do targów były pewnym wyzwaniem. Ponieważ w edc wyzwania to dla nas codzienność – tak i z tym poradziliśmy sobie wyśmienicie. Opracowanie strategii komunikacji opraliśmy o energetyzujący i klimatyczny owoc – ananas idealnie skorelowany z odbiorcami – studentami i absolwentami. Sama nazwa jest również nieprzypadkowa – czytana w zwolnionym tempie nazwa owocu odzwierciedla klimat panujący w naszej firmie.

Chcemy aby każdy pracownik wiedział, że w każdej chwili może na nas liczyć. Dbamy o każdego – starając się stwarzać każdemu pracownikowi indywidualnie dopasowane środowisko sprzyjające jego rozwojowi zawodowemu i osobistemu. Uzyskujemy to dzięki katalogom benefitów pracowniczych, świetną koleżeńską atmosferą w pracy oraz bogatym zapleczem infrastrukturalnym. Wszystkie te informacje przekazaliśmy w przyjazny i zabawny sposób aranżując całe targowe stoisko.

Młode pokolenie lubuje się w portalach społecznościach – zatem gwiazdą całej imprezy nie mogłaby być żadna inna niż – gigantycznych rozmiarów ramka społecznościowa. Pomysł oczywiście się sprawdził – tłumy studentów fotografowało się z ramką, a w pamięci naszego firmowego aparatu zapisało się wiele promienistych uśmiechów. Każdy odwiedzający nasze stoisko został obdarowany owocem świeżego i pełnego witamin ananasa – chcieliśmy tym na dłużej zagościć w ich pamięci w pozytywnej i energetyzującej otoczce edc expert. Dziękujemy wszystkim odwiedzającym za możliwość poznania was i odbycia inspirujących rozmów oraz organizatorom za perfekcyjne przygotowanie. Zaintrygowany edc.team? Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji i jednocześnie zapraszamy do kontaktu lub aplikowania rekrutacja@edc.expert