(Polski) Sposób na obniżenie kosztów obsługi korespondencji masowej.

elisty aplikacja
(Polski) Sposób na obniżenie kosztów obsługi korespondencji masowe. Usługa elisty.pl W dobie pandemii wysyłka korespondencji masowej może stanowić nie lada problem logistyczny. Kiedy część zespołu pracuje w trybie home office, a kolejki na poczcie nie mają końca, trzeba szukać alternatywnych sposobów na przygotowanie, wydruk i wysyłkę listów. Tutaj z pomocą przychodzi usługa elisty.pl, która pozwala nadawać korespondencję bezpośrednio z dowolnego komputera wyposażonego w system Windows. Usługa elisty.pl pozwala obniżyć znacznie koszty obsługi korespondencji, lepiej zorganizować pracę i skrócić czas dostarczenia przesyłek. Czytaj dalej →

(Polski) Direct mailing – na czym polega kampania mailingowa?

23
(Polski) Direct mailing - na czym polega kampania mailingowa? Ogólna dostępność Internetu oraz szeroki wachlarz możliwości, jakie daje, czyni to medium niezwykle popularnym narzędziem w rękach marketingowców. Jednocześnie nadmiar komunikatów, jakie docierają do nas za pośrednictwem sieci, sprawia, że większość z nich staramy się ignorować. Nie pozostaje to bez wpływu na skuteczność kampanii. Jak zatem wyróżnić się na tle konkurencji, dotrzeć do potencjalnych odbiorców, pozostać zauważonym i na trwałe zapisać się w ich świadomości? Czytaj dalej →

(Polski) Marketing filmowy – jak to działa? Personalizowane video w EDC Expert

edc film
(Polski) Firmy, które chcą zaznaczyć swoją obecność na rynku, coraz częściej do promocji swoich usług i produktów wykorzystują marketing filmowy. Okazuje się bowiem, że video tworzone na potrzeby marketingu ma znacznie lepszy odbiór niż inne kanały komunikacji. Statystyki pokazują, że obecność materiału video zwiększa aktywność użytkowników. Czytaj dalej →

(Polski) Projektowanie graficzne opakowań w EDC

opakowania EDC
(Polski) Projektowanie graficzne opakowań wymaga wiedzy i doświadczenia. Od twórców oczekuje się kreatywności i nieszablonowego podejścia. Projekt graficzny opakowania musi być przemyślany, oryginalny, budzić dobre skojarzenia i na długo zapadać w pamięć tym, którzy będą mieli z danym opakowaniem do czynienia. W EDC Expert rozumiemy rolę, jaką odgrywa perfekcyjnie przygotowana grafika i wzór opakowania. Czytaj dalej →

(Polski) Narzędzia marketingowe – jakie wykorzystują eksperci?

narzedzia marketingu bezpośredniego
(Polski) Narzędzia marketingowe - jakie wykorzystują eksperci? By wypromować produkt lub usługę firmy potrzeba spójnej strategii marketingowej. W jej realizacji przydatne okazują się narzędzia marketingowe, czyli rozwiązania mające na celu wsparcie i uproszczenie podejmowanych działań. W zależności od obszaru działania, zastosowanie znajdują różne narzędzia marketingowe. Czytaj dalej →

(Polski) Marketing sensoryczny – na czym polega?

sensor
(Polski) Marketing sensoryczny - co to jest i na czym polega? Marketing sensoryczny nie jest zjawiskiem nowym. Już starożytni kupcy arabscy wiedzieli, że klient, którego poczęstuje się aromatyczną kawą, chętniej i drożej kupi prezentowane produkty. Kilkusetletnie doświadczenia handlowców zostały po prostu dziś zebrane, zdefiniowane i uporządkowane. Co to jest marketing sensoryczny? Czytaj dalej →