Wzory directmail

Klient: EDC Expert

Branża: Marketing i reklama

Kategoria: Directmail

Zakres działań: koncepcja, kreacja graficzna, produkcja, dystrybucja

Realizacja: 2016 rok

Zaprojektowanie zestawu kreatywnych sampli pobudzających zmysły i angażujących odbiorcę. Każdy przykład w odmienny sposób pokazuje jak w sposób kreatywny i ciekawy wykorzystać papier do budowania komunikacji z klientem. Interaktywne mechanizmy w formie pop-u, przesuwnego elementu, ruchomej wizytówki czy książeczki skutecznie angażując klienta i zapadają w pamięć. Wielorakość mechanizmów i formatów sprawia, że każdy rodzaj komunikacji z klientem można w intrygujący i zaczepny sposób przedstawić odbiorcy. Dodatkowo bogactwo uszlachetnień, zadruk w kolorze gold czy clear podkreślają elegancję i prestiż przesyłek.

Mailing 01.

Etui wykonane z papieru barwionego w masie w kolorze szarym. List w formacie DL uszlachetniony specjalnym atramentem stałym Xerox® – w kolorze bezbarwnym i złotym nadającym wydrukom najwyższej klasy efekty.

Mailing 02.

Selfmailer będący synergią koperty i listu utrzymany w kolorystyce brandu EDC. Przesyłka z elementem pop-up w formie krzesła, która poprzez swoją formę doskonale wpisuje się w szereg projektów i usług klientów.

Mailing 03.

Directmail w formie „kalkulatora”, pozwalający przedstawić dane liczbowe w interesujący sposób. Produkt jest często wykorzystywany w sektorze finansowym.

Mailing 04.

 

Mailing 05.

 

 

Mailing 06.

Przykład produktu pozwalający na opublikowanie dużej ilości treści, będący alternatywą do standardowych katalogów i broszur. Plakat w formacie A3 złożony do formatu C6/5. Do tego etui z wygodnym zamykaniem.

Mailing 07.

Kreatywna przesyłka z perforowanymi oknami, która poprzez swój mechanizm angażuje odbiorcę. Ciekawy pomysł ma zaakcentowanie wartości liczbowych, haseł, kodów promocyjnych z możliwością ich personalizacji. Okna mogą mieć różną wielkość i kształt.