Wzory directmail
Klient: EDC Expert
Branża: Marketing i reklama
Kategoria: Directmail
Zakres działań: koncepcja, kreacja graficzna, produkcja, dystrybucja
Realizacja: 2016 rok
Zaprojektowanie zestawu kreatywnych sampli pobudzających zmysły i angażujących odbiorcę. Każdy przykład w odmienny sposób pokazuje jak w sposób kreatywny i ciekawy wykorzystać papier do budowania komunikacji z klientem. Interaktywne mechanizmy w formie pop-u, przesuwnego elementu, ruchomej wizytówki czy książeczki skutecznie angażując klienta i zapadają w pamięć. Wielorakość mechanizmów i formatów sprawia, że każdy rodzaj komunikacji z klientem można w intrygujący i zaczepny sposób przedstawić odbiorcy. Dodatkowo bogactwo uszlachetnień, zadruk w kolorze gold czy clear podkreślają elegancję i prestiż przesyłek.

Mailing 01.
Etui wykonane z papieru barwionego w masie w kolorze szarym. List w formacie DL uszlachetniony specjalnym atramentem stałym Xerox® – w kolorze bezbarwnym i złotym nadającym wydrukom najwyższej klasy efekty.


Mailing 02.
Selfmailer będący synergią koperty i listu utrzymany w kolorystyce brandu EDC. Przesyłka z elementem pop-up w formie krzesła, która poprzez swoją formę doskonale wpisuje się w szereg projektów i usług klientów.
Mailing 03.
Directmail w formie „kalkulatora”, pozwalający przedstawić dane liczbowe w interesujący sposób. Produkt jest często wykorzystywany w sektorze finansowym.
Mailing 04.



Mailing 05.
Mailing 06.
Przykład produktu pozwalający na opublikowanie dużej ilości treści, będący alternatywą do standardowych katalogów i broszur. Plakat w formacie A3 złożony do formatu C6/5. Do tego etui z wygodnym zamykaniem.


Mailing 07.
Kreatywna przesyłka z perforowanymi oknami, która poprzez swój mechanizm angażuje odbiorcę. Ciekawy pomysł ma zaakcentowanie wartości liczbowych, haseł, kodów promocyjnych z możliwością ich personalizacji. Okna mogą mieć różną wielkość i kształt.

