13 października obchodziliśmy Ogólnopolski Dzień Dawcy. Wspólnie z Fundacją DKMS chcieliśmy aby w tym szczególnym dniu blisko 5 800 Dawców, którzy wykazali się dużą hojnością dając cząstkę siebie bliźniakowi genetycznemu – poczuli się wyjątkowo. Całej akcji przyświecała jedna myśl przewodnia, każda historia jest wyjątkowa i może inspirować innych.

Uczucia przywiązują, odczucia projektujemy

kljflsk1Projektując jakąkolwiek realizację w pierwszej kolejności skupiamy się na precyzyjnym zdefiniowaniu celów. W DKMS Bohaterami w ogólnym i dosłownym znaczeniu tego słowa są Dawcy, ludzie nietuzinkowi. Wiedzieliśmy, że skuteczna przesyłka, to taka która pozwali im poczuć się niezwykle. Zaskoczyliśmy ich. Wysłaliśmy przesyłkę zapakowaną w czerwoną kwadratową kopertę z napisem #MojaHistoria, wywołując lekkie zaskoczenie. Efekt wizualny kartki zbudowany na wzorze genotypu pobudził wszystkich skojarzenia.

Wzruszyłam się otrzymując list od DKMS-u, komórkami podzieliłam się w 2017 roku. To było szczególnie ważne dla mnie wydarzenie fakt, że pamiętali o tym był dla mnie miłym zaskoczeniem” – mówi Asia P. lat 36 z Bełchatowa

Tworzymy na miarę potrzeb, dzięki personalizacji

Personalizacja wpisana jest już na stałe do “marketingowego must have”, w naszych realizacjach to flagowy element skuteczności. Dawców poruszyliśmy personalizowaną treścią wspominając datę, w której podzielił się cząstką siebie dając realną nadzieję na lepsze jutro – obcej osobie.

13 października od publikacji zdjęcia Dawcy z #MojaHistoria na Facebooku oraz Instargamie rozpoczął się proces małej plotki i sprytnego przemycenia w nim bohaterskich postaw Dawców.

Na koniec podziękowaliśmy im przypinką z hasłem #MojaHistoria, która okazała się strzałem w dziesiątkę, ten drobny gadżet odbiorcy potraktowali jako medal za swoje zasługi. Dla nas był to kolejny otwieracz do skutecznego rozwinięcia ich historii w social mediach. #MojaHistoria na naszych oczach staje się częścią komunikacji DKMS, rozprzestrzenia się inspirując innych do powielania wyjątkowych historii ratujących życie.

Przygotowanie kampanii direct marketingowej szytej na miarę potrzeb klienta wymaga dbania o najmniejsze detale. Projektowanie materiałów, dobór narzędzi, odpowiednio głęboka personalizacja, dynamiczne reagowanie na sugestie klienta – to jeden z licznych czynników, które musimy uwzględnić chcąc oznaczyć kolejna realizację pod tagiem: wspólnego sukcesu.