O EDC Expert
Lider w komunikacji bezpośredniej
Dostarczamy niezapomnianych emocji poprzez nietuzinkowe projekty graficzne, przestrzenne formy, głęboką personalizację oraz wysoką jakość druku. Oferujemy cyfrowe rozwiązania dla firm, bazując na autorskich programach i aplikacjach uwzględniających indywidualne potrzeby klientów.
Oferujemy pełne wsparcie przy tworzeniu, uruchamianiu i prowadzeniu sklepu internetowego. W swojej działalności koncentrujemy się na dostarczaniu rozwiązań z zakresu marketingu bezpośredniego oraz sektora e-commerce.
- Direct mail
- Konfekcja i packaging
- Platformy zakupowe
- Marketing personalizowany
- Unboxing - sensoryka
- Komunikacja transakcyjna
- Strony www
- Logistyka i magazynowanie
Jakość potwierdzona certyfikatem
Świadczone przez nas usługi spełniają światowe normy w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych i procesów produkcyjnych.
Posiadamy:
- Certyfikaty: Zarządzania Środowiskiem ISO14001, Zarządzania Jakością ISO9001, Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO27001
- Certyfikat Dialog Post
- PSD – Process Standard Digital : 2013
(ISO 15311 – The digital printing production standard)
Należymy do:
- Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego SMB.
- Rady ds. rynku direct mail
- Stowarzyszenia DDV (Deutscher Dialogmarketing Verband)
Nasi klienci
Od lat pracujemy dla liderów w swojej branży
Łączą nas długoletnie i wieloaspektowe relacje, obejmujące projekty z zakresu komunikacji papierowej jak i cyfrowej. Nasi Klienci to liderzy w swoich branżach - największe Banki, Towarzystwa Ubezpieczeniowe, Telekomy, Sieci Handlowe, Firmy Produkcyjne i Usługowe.
Corporate Environmental Responsibility
Strategia CSR i Zrównoważonego Wzrostu
Odpowiedzialność za środowisko to nieodłączny element strategii rozwoju EDC Expert. Postrzegamy ją bardzo szeroko: wobec klientów, podwykonawców, akcjonariuszy, pracowników, na których nasze decyzje mogą wpłynąć.
Strategia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) i Zrównoważonego Wzrostu Spółki opiera się na prowadzeniu biznesu według dwóch kierunków strategicznych w obszarze:
- biznesowym, oferując usługi optymalizujące efektywność środowiskową,
- środowiskowym, koncentrując działania na środowisku zakładu pracy i jego otoczeniu.