W ramach kampanii "Historia pewnej kartki" połączyliśmy piękną tradycję
składania życzeń z wzruszającym wspomnieniem świąt z dzieciństwa. Za cel
strategiczny postawiliśmy sobie zaangażowanie pracowników w
tworzenie kontentu kampanii i wzmocnienie pozycji marki wewnątrz
organizacji oraz z pkt. biznesowego pozycjonowanie nowych usług i
produktów w ofercie, wywołanie emocji w kontakcie z marką oraz budowanie
marki w oparciu o kapitał ludzki. Pierwszy etap prac polegał na
zorganizowaniu konkursu plastycznego wśród dzieci pracowników EDC.
Zwycięska praca stała się inspiracją do stworzenia świątecznej historii,
która zaskoczyła naszych klientów i została w ich pamięci na kolejny
rok, co potwierdzają statystyki z kampanii. W kampanii połączyliśmy
świat offlinowy ze światem digitalowy w jeden spójny przekaz.
Czerwony, barwiony w masie papier uszlachetniony złotym hot stampingiem
przenosił do realistycznego świata mikołajowych przygotowań, wspomnień i
wzajemnego składania życzeń. W kampanii postawiliśmy na oryginalność
pomysłu, unikalność projektu, identyfikację wartości marki oraz emocje:
wzruszenie, powrót do dzieciństwa, magię świąt. To dla nas projekt
wyjątkowy, bo angażujący emocjonalnie całą społeczność EDC.