Direct fundraising z podkładką pod kubek
O projekcie
Realizacja direct mailingu dla fundacji. Jako gadżet do mailingu dołączono podkładkę pod kubek, która została wykonana z beermatu. Beermat to gruby, chłonny karton o grubości 1,4–1,6 mm.
Podkładka pod kubek to praktyczny i ekologiczny gadżet reklamowy, idealny do kampanii direct mailingowej.
Zalety tego rodzaju gadżetu, to:
- niewielki rozmiar i niska waga, dzięki czemu łatwo mieści się w kopercie, nie zwiększając kosztów wysyłki,
- funkcjonalność: podkładka jest używana codziennie, co utrwala kontakt z marką,
- ekologia: gadżet wykonany z materiału biodegradowalnego, co pasuje do pro środowiskowego wizerunku fundacji.
Warto podkreślić, że zarówno koperta, jak i list zostały wydrukowane na ekologicznych surowcach. Po naszej stronie projekt graficzny direct mailingu, druk, konfekcja i nadanie.
Specyfikacja direct mailingu:
- list A4, papier recyklingowy Circle offset White 80g, Nadruk 4/4, personalizacja listu dwustronna czarna, falc do DL,
- podkładka pod kubek okrągła fi 90 mm, Beermat 630g 1,5mm kaszerowany z offsetem 170g, grubość 3 mm, nadruk 4/4,
- koperta C6/5, 80g papier recyklingowy, nadruk 4+0, bez okna, personalizacja czarna adresowa,
- insertowanie 2 elementów do koperty z matchowaniem, przekazanie do nadania.
Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!