Direct mailing Grupy Emerson
O projekcie
Direct mailing pokazujący pełen potencjał Grupy Emerson. Projekt przygotowany w trzech wersjach graficznych, odpowiadających poszczególnym członkom grupy:
– czerwona – Emerson Polska,
– żółta – EDC,
– zielona (Speedmail).
Przesyłka pełniła dwie funkcje:
– po pierwsze, była formą zaproszenia na Targi RemaDays 2025,
– po drugie, była przesyłką marketingową, która informowała o powstaniu Grupy Emerson.
Opakowanie miało formę zgrabnego pudełka w gabarycie A, a więc nie przekroczyło grubość 2 cm. Dzięki temu mailing mieścił się w skrzynkach pocztowych. W środku opakowania znajdowały się nietuzinkowe gadżety – okulary i medalion, zapakowany w welurowy woreczek. Całości dopełniał personalizowany list oraz voucher rabatowy w postaci banknotu o nominale 500 zł, który również był personalizowany.
Projekt graficzny i koncepcja direct mailingu – Emerson Polska.
Druk i personalizacja – EDC.
Dystrybucja – Speedmail.
Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!