Bezpośrednio, precyzyjnie, na czas.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Direct mailing w postaci kartki pocztowej

O projekcie

Direct mailing w postaci kartki pocztowej. Format kartki (A5) zwraca na siebie uwagę, ponieważ różni się od powszechnie stosowanego formatu pocztówki (A6). Warto zwrócić uwagę również na ekologiczny surowiec, który wykorzystano do druku pocztówek.

Kartki pocztowe wykorzystywane w direct mailingu to skuteczna forma komunikacji marketingowej, która nie wymaga koperty. Dzięki temu stanowią prostsze i bardziej bezpośrednie narzędzie dotarcia do odbiorcy.

Po naszej stronie projekt graficzny, druk i przekazanie do nadania.

Kluczowe zalety kartek pocztowych w komunikacji direct mailingowej: 

  • widoczność treści: odbiorca od razu widzi przekaz, bez konieczności otwierania koperty,
  • niższe koszty druku i wysyłki: jeden element do druku oraz zwykle niższe koszty wysyłki w porównaniu do tradycyjnych listów,
  • prostota i wygoda: brak konieczności składania czy pakowania materiałów, łatwiejsza i szybsza produkcja oraz dystrybucja.

Specyfikacja druku:

  • kartka pocztowa A5 – 210 x 148 mm,
  • papier recyklingowy Circle offset White 300g,
  • nadruk 4/1,
  • personalizacja simplex czarna.

Klient

WWF Polska

Data realizacji

Styczeń 2025

Kategoria

Dla NGO,

Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.

Wszystko
Aplikacje webowe
Dla biznesu
Dla e-commerce
Dla NGO
Gadżety fundraisingowe
Listy i inserty
Opakowania wysyłkowe
Przesyłki transakcyjne

    Skip to content