Bezpośrednio, precyzyjnie, na czas.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Direct mailing walentynkowy

O projekcie

Direct mailing z zaproszeniem na walentynkową jazdę próbną.

Mazda wykorzystała okazję, jaką są Walentynki, by zrealizować kampanię sprzedażową w lekkiej, flirtującej formie. Efekt? Kampania, która nie tylko angażuje, ale też realnie zachęca do wizyty w salonie. To przykład, jak umiejętnie połączyć kalendarzowe okazje z marketingiem bezpośrednim tworząc doświadczenie odbiorcy.

Czarna koperta z zamknięciem w formie serca tworzy efekt „prezentu do otwarcia”. Aby przeczytać wiadomość, trzeba ją „otworzyć” jak prezent – uruchamiając ciekawość i emocje jeszcze przed zapoznaniem się z treścią. Nawiązanie do romantycznego klimatu działa na emocje i wyróżnia przesyłkę spośród innych mailingów.

Środek kartki to bezpośredni, lekko żartobliwy tekst zapraszający na „pierwszą randkę” z Mazdą. Nie jest to przypadkowy slogan. Copy zbudowane jest na mechanice relacyjnej, bliskiej odbiorcy i aktywizującej do działania. Prosty CTA (jazda próbna) wpisany jest w kontekst walentynkowy, dzięki czemu nie brzmi jak sprzedaż, ale jak propozycja zabawy.

To przykład realizacji, która buduje pozytywny wizerunek marki – z nutą lekkości i inteligentnego humoru. Dzięki temu przesyłka wyróżnia się na tle tradycyjnych akcji promocyjnych.

Klient

Mazda

Kategoria

Dla biznesu,

Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.

Wszystko
Aplikacje webowe
Dla biznesu
Dla e-commerce
Dla NGO
Gadżety fundraisingowe
Listy i inserty
Opakowania wysyłkowe
Przesyłki transakcyjne

    Przejdź do treści