Direct mailing z kartą członkowską
O projekcie
Direct mailing do darczyńców fundacji, nadawany z okazji 30-lecia Amnesty International w Polsce. Zapakowany w kopertę C5. W środku znalazła się ulotka, która pełniła jednocześnie funkcję listu. Dodatkowym elementem dołączonym do mailingu była personalizowana karta członkowska.
Direct mailing miał na pozór prostą formę, ale z wyczuwalnym przez kopertę elementem – kartą. W direct mailingach ważne jest, aby próbować docierać do odbiorców na poziomie różnych zmysłów, nie tylko wzroku. Element, który odbiorca wyczuje przez kopertę, czyli odbierany przez zmysł dotyku, z pewnością przełoży się na otwieralność mailingu.
Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!