Direct mailing z płytą CD
O projekcie
Cykliczna realizacja dla klienta z selektywnie insertowaną płytą CD. Całość zapakowana w kopertę C5 z oknem do kopertowania maszynowego. Koperta offsetowa z przedruku. Płyta CD została zapakowana do papierowej koperty bez nadruku. Na płycie nadruk 4 kolory.
Dołączenie do mailingu płyty CD może pomóc przyciągnąć uwagę odbiorcy skuteczniej i na dłużej. Taka forma przekazu jest mniej typowa, co zwiększa szansę, że klient zatrzyma przesyłkę i poświęci jej więcej uwagi. Wykorzystanie płyty CD daje również możliwość zaprezentowania oferty w sposób multimedialny. Co więcej, na płycie CD można umieścić większą ilość danych. Dzięki temu odbiorca ma dostęp do znacznie bardziej rozbudowanych materiałów, niż byłoby to możliwe w tradycyjnym druku.
Dodatkową zaletą jest to, że Klient może zatrzymać płytę na dłużej, co zwiększa szansę na powtórne zapoznanie się z ofertą po jakimś czasie.
Kategoria
Dla biznesu, Przesyłki transakcyjne,Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!