Direct mailing z opaską
O projekcie
Direct mailing z gadżetem dołączonym w myśl reguły wzajemności. W geście solidarności z osobami chorującymi na autyzm nadawca dołączył identyfikującą niebieską opaskę. Gadżet spakowany w specjalną torebeczkę, wyczuwalny przez kopertę.
Opakowanie wysyłkowe stanowiła koperta C5 z przedruku. Koperta bez okna, HK samoklejąca z paskiem po długim boku. W środku jednostronnie zadrukowany i personalizowany list A4 oraz payment slip DL.
Wykonaliśmy personalizację Inkjet danych adresowych na kopercie, kopertowanie ręczne trzech elementów z matchowaniem: listu, payment slip i opaski, którą dostarczył klient.
2 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, który został ustanowiony w roku 2007 przez Zgromadzenie Ogólne ONZ w celu podnoszenia świadomości społecznej i propagowania wiedzy na temat tego zaburzenia. Direct mailing by poświęcony tematowi autyzmu.
Klient
JIMKategoria
Dla NGO,Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!