Koperto-ulotka
O projekcie
Przykład ulotki, która po zaklejeniu transparentną etykietą tworzy kopertę. To elegancki i funkcjonalny sposób na przekazanie treści marketingowych. Na rewersie ulotki znajdowało się pole z adresówką.
Format zamknięty ulotki to 160 x 160 mm, dzięki czemu ulotka była wygodna w dystrybucji. Gramatura surowca, na której wykonano druk, podkreślała ekskluzywność marki i oferty. Ulotka zadrukowana dwustronnie, z jednostronną personalizacją.
Format otwarty: 470 x 160 mm.
Format zamknięty: 160 x 160 mm.
Typ materiału: kreda 300g.
Nadruk: Ilość: 4/4
Kolor: CMYK/CMYK.
Usługa: bigowanie.
Uszlachetnienie: lakier dyspersyjny dwustronnie.
Klient
SephoraKategoria
Dla biznesu,Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!