Mailing kopertowy dla biznesu
O projekcie
Kolejny przykład kampanii direct mailingowej wykonanej dla klienta z sektora biznesowego. Zawartość przesyłki była bardzo prosta: koperta C5 z okienkiem i spersonalizowany list. Przy takim minimalnym zestawie kluczowe znaczenie ma projekt graficzny koperty, który powinien zachęcać odbiorcę do jej otwarcia. Ważną rolę odgrywa tutaj odpowiednio dobrany przekaz i starannie zaprojektowana szata graficzna.
W prostych w formie direct mailingach dużą rolę gra głęboka personalizacja, która podkreśla fakt, że komunikat jest skierowany do konkretnej osoby.
Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!