Mailing kopertowy w pudełku
O projekcie
Direct mailing, który przyciąga wzrok swoim oryginalnym opakowaniem. To pudełeczko, które nie przekracza grubości 2 cm, a więc wciąż mieści się w pocztowym gabarycie A i skrzynce pocztowej. DL to format zamknięty pudełka. Opakowanie zostało specjalnie zaprojektowane i wydrukowane na potrzeby tego mailingu. Opakowanie wykonane od zera generuje większe koszty związane z jego produkcją, niż np. skorzystanie z gotowej koperty, na której wykonamy przedruk. Czasem jednak warto je ponieść, bo z pewnością takie opakowanie może przełożyć się na większą konwersję mailingu.
W pudełku zmieściło się kilka elementów: ogrzewacz w kształcie serca, personalizowany list, ulotka, formularz płatności i deklaracja. Ulotka miała dwustronny zadruk, składana do DL, wydrukowana na kredzie mat 150g. List i przekaz zostały wydrukowane na papierze offsetowym o gramaturze 90. Całość sfalcowano do formatu DL, mieszczącego się w pudełku.
Warto pamiętać, że opakowanie zewnętrzne to zawsze pierwszy element, z którym styka się odbiorca, dlatego powinniśmy zwrócić na niego szczególną uwagę. Ważny jest wygląd, forma, ale również chwytliwe hasło na opakowaniu.
Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!