Personalizowane listy
O projekcie
Listy A4 z tzw. perso duplex czyli dwustronną personalizacją. Personalizacja w direct mailingu znacząco podnosi skuteczność kampanii marketingowych – buduje silniejsze zaangażowanie, zwiększając tym samym szansę na pozytywną reakcję odbiorcy.
Przygotowując listy do kampanii direct mailingowych możemy zastosować personalizację jedno lub dwustronną, płytką lub głęboką. Głęboka personalizacja oznacza zbudowanie treści w taki sposób, aby np. imię odbiorcy przewijało się w niej jak najczęściej.
Tu przykład perso duplex na listach A4 dwustronnie zadrukowanych, składanych do formatu A5, które potem wylądowały w kopercie C5.
Kategoria
Listy i inserty,Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!