Promo Pack dla influencerów
O projekcie
Kreatywna paczka PR, promująca ideę dawstwa szpiku. Paczka trafiła do twórców internetowych, którzy następnie w kreatywny sposób zachęcali do dołączenia do programu.
Mocnym elementem zestawu jest metalowa puszka, pełniąca tu rolę opakowania. Aluminiowa puszka i jej charakterystyczny sposób zamykania podkreślają medyczny charakter pakietu. Aby dostać się do środka, najpierw musimy zdjąć z opakowania owijkę.
Warto zwrócić uwagę również na personalizowaną ulotkę w kompaktowej formie. Po złożeniu mieści się w dłoni, natomiast po rozłożeniu uzyskujemy duży format. Ulotkę określamy nazwą tasiemca lub węża, dzięki ciekawej formie rozkładania – widocznej na filmie.
Co znalazło się w środku opakowania?
- Personalizowana ulotka, która jest jednocześnie listem.
- Skompresowany t-shirt w kształcie serca z hasłem nawiązującym do kampanii.
- Dedykowana gra memo zapakowana w jutowy woreczek z brandingiem.
Dodatkowo do paczki dołączany był pakiet rejestracyjny dla potencjalnych dawców.
Klient
DKMSData realizacji
Styczeń 2025Kategoria
Gadżety fundraisingowe, Dla NGO, Opakowania wysyłkowe,Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!