Przesyłka fundraisingowa z zeszytem
O projekcie
W tym direct mailingu zamiast koperty zastosowano woreczek foliowy. Po pierwsze – jest to opakowanie tanie, po drugie – przeźroczyste, dzięki czemu podkreślamy zawartość przesyłki. W tym wypadku zawartość była szczególna, ponieważ głównym elementem mailingu był zeszyt, wykonany według indywidualnego projektu.
W środku zeszytu znalazł się dwustronny personalizowany list. Nadanie mailingu zbiegło się z rozpoczęciem roku szkolnego, stąd taki wybór gadżetu.
W ramach zlecenia zaprojektowaliśmy koncept i wygląd przesyłki, wykonaliśmy druk, konfekcję przesyłek i ich nadanie.
Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!