Przesyłka kopertowa z notesem typu post it
O projekcie
Direct mailing przygotowany dla Polskiej Akcji Humanitarnej. W jego skład weszły: koperta C5 z oknem, personalizowany list A4 oraz praktyczny gadżet w postaci notesu typu post it z karteczkami, które można wykorzystać na wiele sposobów.
Praktyczne gadżety mają większą moc oddziaływania z uwagi na to, że odbiorcy korzystają z nich na co dzień. To przedłuża działanie komunikatu marketingowego i utrwala wartości marki.
Warto podkreślić, że zastosowana tu koperta została wydrukowana na papierze z recyklingu, stąd jej delikatny kremowy kolor i niejednolita struktura.
Klient
PAHKategoria
Dla NGO,Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!