Bezpośrednio, precyzyjnie, na czas.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Przesyłka transpromo

O projekcie

Przykład direct mailingu transpromo, który łączy komunikację transakcyjną z marketingową. Oznacza to, że wykorzystujemy klasyczną korespondencję z fakturą lub wyciągiem do przesyłania dodatkowych informacji edukujących klienta czy informujących o zmianach w regulacjach prawnych. Mogą to być treści edukacyjne lub sprzedażowe, promujące określony produkt lub usługę.

W tym przykładzie przesyłka w formacie DL zawierała fakturę oraz dodatkowe materiały informacyjne dotyczące obsługi nowych narzędzi oferowanych przez naszego klienta. Dzięki temu nadawca nie tylko dostarczył dane transakcyjne, ale także edukował swoich odbiorców, zwiększając ich świadomość w zakresie kluczowych zmian funkcjonalnych.

Prezentowany direct mailing transpromo to również kampania crossowa, w której dwaj nadawcy połączyli swoje działania w jednym pakiecie. Oprócz faktury dołączono ofertę partnera z pokrewnej branży. Dzięki temu koszty wysyłki zostały podzielone między obu nadawców, co sprawiło, że kampania była bardziej efektywna kosztowo.

Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.

Wszystko
Aplikacje webowe
Dla biznesu
Dla e-commerce
Dla NGO
Gadżety fundraisingowe
Listy i inserty
Opakowania wysyłkowe
Przesyłki transakcyjne

    Skip to content