Świąteczny mailing transpromo
O projekcie
Przykład wykorzystania kalendarza rocznego do celów marketingowych. Nadawca skorzystał z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, aby wprowadzić świąteczną tematykę do kampanii direct mailingowej. Jest to przykład łączący mailing transakcyjny z promocyjnym. Przesyłka zawierała spersonalizowany blankiet wpłaty oraz materiały marketingowe w postaci promocyjnej ulotki.
Mailing został zapakowany do koperty C6/5. W środku przesyłki znalazły się:
– list z registrem: format otwarty 405 x 105 mm, offset 140g, nadruk 4/4, 1 wersja graficzna, personalizacja czarna duplex, falcowanie do formatu zamkniętego – 210 x 105 mm,
– druczek do wpłaty: 207 x 98 mm, offset 140g, nadruk 1+0, 1 wersja graficzna, personalizacja czarna simplex druczku.
Przedmiotem zlecenia było również projektowanie graficzne mailingu oraz insertowanie dwóch elementów do koperty z matchowaniem.
Data realizacji
grudzień 2019Kategoria
Przesyłki transakcyjne,Inne realizacje, które mogą Cię zainteresować:
Sprawdź inne realizacje z podziałem na kategorie, które mogą Ci zainspirować do własnego, unikalnego projektu.
Masz pomysł, który chciałbyś zrealizować?
Wypełnij poniższy formularz, aby skontaktować się z naszym zespołem.
Chętnie omówimy Twoje potrzeby i pomożemy przekształcić Twoje wizje w rzeczywistość.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!