Specjalista ds. wsparcia użytkowników

Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski

Zadania na stanowisku Specjalista ds. wsparcia użytkowników:

  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych w obszarze biurowym, produkcyjnym i magazynowym,
  • Pomoc w administrowaniu infrastrukturą IT,
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów pracy zdalnej,
  • Aktualizowanie dokumentacji technicznej.

Oczekiwania EDC wobec kandydata:

  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Linux i Windows,
  • Podstawowa wiedza dotycząca działania sieci komputerowych oraz protokołu IPv4,
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej,
  • Umiejętność pracy w grupie.

 

Ze swojej strony oferujemy:

  • Adekwatne do umiejętności wynagrodzenie,
  • Pracę pełną wyzwań także w realizacji międzynarodowych projektów dla największych marek z sektora finansowego, ubezpieczeniowego, FMCG, kosmetycznego.
  • Prywatną opiekę medyczną – dopasowaną do indywidualnych potrzeb pracowników,
  • Pakiet Multisport – z dostępem do około 4000 obiektów sportowych na terenie całej Polski,
  • Umowę o pracę na pełny etat.

Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn.  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.”

Tags: No tags

Comments are closed.