Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
Zadania na stanowisku Specjalista ds. wsparcia użytkowników:
- Rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych w obszarze biurowym, produkcyjnym i magazynowym,
- Pomoc w administrowaniu infrastrukturą IT,
- Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów pracy zdalnej,
- Aktualizowanie dokumentacji technicznej.
Oczekiwania EDC wobec kandydata:
- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Linux i Windows,
- Podstawowa wiedza dotycząca działania sieci komputerowych oraz protokołu IPv4,
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej,
- Umiejętność pracy w grupie.
Ze swojej strony oferujemy:
- Adekwatne do umiejętności wynagrodzenie,
- Pracę pełną wyzwań także w realizacji międzynarodowych projektów dla największych marek z sektora finansowego, ubezpieczeniowego, FMCG, kosmetycznego.
- Prywatną opiekę medyczną – dopasowaną do indywidualnych potrzeb pracowników,
- Pakiet Multisport – z dostępem do około 4000 obiektów sportowych na terenie całej Polski,
- Umowę o pracę na pełny etat.
Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.”