Targi branżowe B2B – narzędzie budowy świadomości marki

SA 8611Pod dachem Palmengarten we Frankfurcie nad Menem w ciągu jednego intensywnego dnia targowego zebrało się blisko 1000 odwiedzających. Selektywny dobór uczestników, wysokiej klasy prelegenci, a także sama organizacja i format targów pozwoliły nawiązać nam wartościowe kontakty oraz odbyć inspirujące rozmowy. Międzynarodowy charakter wydarzenia Mailingtage sprawił, iż jest to doskonałe miejsce wymiany doświadczeń biznesowych, a także poznania trendów i nowych technologii, zarówno w komunikacji online, jak i offline.

Wydarzenie: Mailingtage możemy podsumować jako profesjonalne forum wymiany doświadczeń i wszechstronnej wiedzy, które przebiegło w przepięknej atmosferze Palmengarten. Tym bardziej jest nam miło, że nasze stoisko cieszyło się dużą popularnością, a nawiązane znajomości zaowocują ciekawymi projektami.

Owocny directmail – claim zdobiący jedną ze ścian stoiska przenosił odwiedzających targi Mailingtage we Frankfurckie nad Menem w świat pól, łąk i sadownictwa. Aranżacja graficzna stoiska miała wymiar metaforyczny – chcieliśmy aby odwiedzający z jednej strony dostrzegli naszą kreatywność, z drugiej przenieśli się w świat tradycji, dbałości o szczegóły oraz fascynacji tym co robimy – czyli projektujemy procesy marketingowe, które budują trwałe relacje z klientami i tą atmosferę udało nam się odwzorować na stoisku targowym.

Zmysł smaku odwiedzający mogli przetestować dzięki skosztowaniu jabłek, na których wycięliśmy laserowo logotyp firmy EDC Expert. Aby zwiększyć zaangażowanie odwiedzających – po skosztowaniu jabłek poprosiliśmy ich o wyrażenie swojej opinii na temat narzędzi marketingowych: online, czy offline – poprzez wrzucenie ogryzka do odpowiedniej urny. Pomysł ciekawy, angażujący i całkiem zabawny – dający odrobinę wytchnienia i miejsce na uśmiech podczas biznesowych targów.

EDC Expert od 27 lat konsekwentnie buduje pozycję partnera w marketingu bezpośrednim, jesteśmy zafascynowani papierową komunikacją. Wykorzystaliśmy to przy projektowaniu targowych upominków, przemycając w nich sensoryczną łamigłówkę. Ponieważ nasze zmysły, to klucz do prawidłowego odbioru świata, a zmysł dotyku jest jednym z pierwszych narzędzi jego poznania – gadżetem na naszym stoisku targowym stała się interaktywna kostka sensoryczna, której wewnętrzne ścianki wypełniliśmy różnymi teksturami. Kostkę opakowaliśmy w papierowy etui na wzór jabłka, które zresztą stało się tematyką tegorocznych targów. Niezwykle ważna jest bowiem konieczność nawiązania interakcji z otoczeniem i przyciągnięcia ich uwagi na dłużej, a spotęgujemy ją angażując jak najwięcej zmysłów.

1