Katalog produktów

Witaj w świecie direct mail

Direct mail ma potężną moc w budowaniu silnych marek oraz bezpośrednim i namacalnym dotarciu do klienta. Zatrzymuje uwagę na długo i umacnia relację z konsumentem. Skutecznie pobudza zmysły i angażuje wyobraźnię znakomitym dizajnem, unikalną formą oraz personalizowanym przekazem.

Papierowy direct mail, które klient zapamięta na długo.

Katalog produktów

01

Pop up box

Z tym produktem osiągniesz efekt WOW. Z zewnątrz niewinnie wyglądająca koperta kryje w sobie trójwymiarową kostkę, która po otwarciu przesyłki wyskakuje na ręce odbiorcy. Mailing daje możliwość wykorzystania sześciu osobnych pól kostki do zareklamowania produktu. Każde pole może być spersonalizowane poprzez najważniejsze informacje i grafikę, podkreślając wyjątkowość oferty.

02

Mailing 3D

Przestrzenna forma direct mail, dzięki której w intrygujący sposób zwrócisz uwagę odbiorcy na swój produkt. Po otwarciu mailingu, wzrok odbiorcy koncentruje się na elemencie 3D, który eksponuje najważniejszą zawartość przekazu. Przestrzenny element może być kartą lojalnościową, kuponem rabatowym, wizytówką. Duża elastyczność formy daje nieograniczone możliwości personalizacji treści, grafiki i kształtu 3D.

03

Mailing żaluzja

To rozwiązanie kryje ze sobą tajemnicę, którą poznasz po wysunięciu składki. Pełen intrygi mailing, krok po kroku odkrywa całość przekazu. Działa na zasadzie „pociągnij i odkryj”. Mailing żaluzja jest też formą zabawy, od której ciężko odciągnąć uwagę adresata. Interakcja z odbiorcą buduje napięcie i odkrywa zawartą w przekazie historię.

04

Mailing slajder

Narzędzie, które kryje w sobie wiele tajemnic. Każda składka stanowi odrębny sekret lub jest kontynuacją całości przekazu. Doskonała forma do etapowego odkrywania zalet produktu, zakresu działalności firmy czy dodatkowej usługi w biznesie. Slajder buduje napięcie, a poprzez nieskończone możliwości wydłużania się - intryguje i zachwyca. Ten elastyczny w formie mailing, pozwala na dostosowanie ilości i wielkości składek do potrzeb kampanii.

05

Etui z kartą

Rozwiązanie mieszczące w sobie wiele materiałów reklamowych niezbędnych do przedstawienia oferty i opowiedzenia historii o produkcie. Od personalizowanego listu, który wprowadzi odbiorcę w komunikację poprzez ulotkę przedstawiającą atuty produktu, wizytówkę z kontaktem kończąc na kuponie rabatowym lub zaproszeniu.

06

Wielopak

Opakowanie to doskonała okazja, aby puścić wodze fantazji, zwłaszcza jeśli możesz je spersonalizować. Pozwala ono wydobyć świeżość i dekoracyjność pomysłu, zbudować więź z klientem i skutecznie przykuć jego uwagę. Opakowanie to także element wizerunku prezentujący estetykę i jakość oferowanych usług.

07

Selfmailer KFU

Forma direct mail, która łączy ze sobą 4 elementy w całość.
1. Personalizowany list do nawiązania dialogu z odbiorcą.
2. Ulotkę z najważniejszymi informacjami o kampanii.
3. Formularz do wypełnienia przez odbiorcę.
4. Kopertę zwrotną do wysyłki formularza.
Pomysłów na wykorzystanie tej formy direct mail jest wiele – przedstawiony jest tylko przykładem. Dedykowany m.in dla branży fundraisingowej, retail, ubezpieczeń i finansów.